کاربرد مبدل حرارتی صفحه بالش
نوشته شده توسط : zg

مبدل حرارتی صفحه بالش

مبدل حرارتی صفحه بالش معمولاً در صنایع لبنی برای خنک کردن شیر در مخازن عمده ای از فولاد ضد زنگ با انبساط مستقیم استفاده می شود. مبدل حرارتی صفحه بالش اجازه می دهد تا تقریباً در کل سطح مخزن خنک شود ، بدون شکاف هایی که بین لوله های جوش داده شده به قسمت بیرونی مخزن ایجاد می شود.

مبدل حرارتی

 

مبدل حرارتی صفحه بالش با استفاده از یک ورق نازک از لکه فلزی جوش داده شده به سطح یک ورق ضخیم دیگر فلز ساخته می شود. صفحه نازک در یک الگوی منظم از نقاط یا با الگوی مارپیچ خطوط جوش جوش داده می شود. پس از جوشاندن فضای محصور شده با نیروی کافی تحت فشار قرار می گیرد تا باعث شود فلز نازک در اطراف جوشها بیرون بیاید ، مبدل حرارتی صفحه بالش فضایی را فراهم می کند که مایعات در مبدل حرارتی جریان پیدا کند و شکل ظاهری مشخص از بالش متورم ایجاد شده از فلز ایجاد کند.

مبدل حرارتی سیال

این یک مبدل حرارتی است که یک گاز از طریق دوش مایع (اغلب آب) به سمت بالا منتقل می شود و قبل از خنک شدن مایع در جای دیگری گرفته می شود. از مبدل حرارتی سیال معمولاً برای خنک کردن گازها و در عین حال از بین بردن برخی ناخالصی ها نیز استفاده می شود ، بنابراین دو مشکل را یکجا حل می کند. این ماده در دستگاههای اسپرسو به عنوان روشی صرفه جویی در مصرف انرژی برای خنک کردن آب فوق العاده گرم برای استفاده در استخراج اسپرسو استفاده می شود.

 

منبع : بامین تهویه





:: موضوعات مرتبط: مبدل حرارتی , ,
:: برچسب‌ها: مبدل کائوری , کائوری , مبدل , مبدل حرارتی , قیمت مبدل حرارتی , فروش مبدل حرارتی , مبدل حرارتی کائوری ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: